Det är i princip den enda låten vi får höra från nya plattan.  Spelningen är verkligen en ”Greatest-hits spelning”, men där mycket influenser från Aelita har smugit sig in. Det hörs tydligt i Gloria, som märkbart fått lite mer synth i melodin och även i den ännu äldre låten Down in the past. Däremot har låten Sweet Wet Dreams, gått åt andra hållet. Som en av låtarna på senaste albumet, så har den en härlig blandning mellan Mandos tidigare album Give me Fire och melodierna i Infruset. Den låten gör sig otroligt bra live.

I denna blandning gästas bandet av deras kollega Natty Silver, från konstprojektet Calligola. Tillsammans spelar de två Calligolas låtar, Morning Light och en riktigt bra Forgive Forget. Sen tar Dance With Somebody, kvällens lyckopiller över, hela publiken lever upp och dansar loss till låten.

Jag tycker spelningen aldrig hinner blir tråkig, men när gruppen mot slutet spelar Black Saturday för en andra gång, börjar jag tröttna och nästan ge upp hoppet att vi ska få höra Strövtåg i hembygden. Så fadar Black Saturday ut för andra gången och Gustav börjar röra sig på scen och i bakgrunden hör vi svagt Kristian Gidlund prata, det är svårt att urskilja exakt vad han säger, men det går att höra det är från hans Sommarprat från sommaren 2013. Otroligt vackert, och till de sista orden tar melodin till Stövtåg i hembygden över och bandet tillägnar den till Kristian. Det lägger sig en otroligt härlig stämning över scenen och vackert avslut på en bra spelning, kanske en av Mandos bästa.

You Me At Six, Bråvallafestivalen, Norrköping, 2014-06-27
Kings of Leon, Bråvallafestivalen, Norrköping, 2014-06-27